Friday, June 10, 2011

Ronda-Ronda Penang!!

Last week aku da balik kg, lepaskan rindu kat family..berkumpul bersama..beshhhh rasanya.
So, for this week aku plan ngan rakan-rakan untuk teroka penang...apa yang ada di penang neh?last two weeks aku ke Bukit Bendera. So interesting!!Kagum sangat dengan ciptaan Allah Yang Maha Esa...Syukur masih sempat lihat semua ciptaannya.

Nie pemandangan dari dalam train. Waktu perjalanan naik ke atas bukit. Cantik sangat walaupun ada rasa gayat sikit-sikit...doa banyak2 dalam hati...hehe..=p
Pemandangan dari atas Bukit Bendera. Bole nampak satu Penang. Kecik2 ja nampak.macam semut api..huhuhu...
Eh2, tetiba ada belalang gergasi kat situ...hehe..belalang member yang beli kat sorang untie India tue..cari duit dengan apply dia punya kemahiran...menarik tue..ramai orang berkerumun tengok..pandai untie tue cari duit nak sara family dia...siap ada yang tanya untuk buat kelas ajar budak2 lagi...terpegun tengok.apa kemahiran yang aku ada lak??buat bintang kertas bole la...laku ka??hahaha....

Walaupun kaki nie lenguh sangat jalan panjat bukit, and xabes pon berjalan pusing2 kat atas tue, tapi rasa berbaloi sangat...harga pon murah..sebab aku dan rakan-rakan ada student card. So, dapat lah tiket dengan harga kanak-kanak sebanyak RM4...untuk warganegara Malaysia hanya RM8 ja...So, bole lah kalau sapa2 nak p tue....beshhhh taw...nak p lagi lah...hikhik...=p

No comments:

Post a Comment