Thursday, September 24, 2015

S.I.L.E.N.T

Assalammualaikum w.b.t. . .

Walaupon hari niii, hari yang sangat memenatkan bagiii aku, tapi kalau bole lihat insan yang aku rindu, rasanya bole hilang semua penat tu. . .tunggu dan terus menunggu. . .adaa sedikit menyimpan harapan. . .namun, hampa dan kecewa akhirnya, sedih sangat rasa hati. . .terus terkenangkan peristiwa tahun lepas. . .cukup lah apa yang dah terjadi. . .takot tak tertanggung semua bebanan tuuuu. . .betul lah, kalau perasaan kita lebih kepada manusia, kita seringkali akan dikecewakan. . .tapiiii, kalau perasaan kita lebih kepada yang Esa, Dia tak kan biarkan hati kita dicewakan. . .maafkan aku, ya ALLAH. . .seringkali lupa dan jauh dariMu. . .ya ALLAH. . .aku serahkan semua masa hadapan ku untukmu. . .aku pasrah dan redha. . .hanya ENGKAU yang tahu apa yang terbaik untukku. . .sesungguhnya, ENGKAU sebaik-baik perancang. Pelihara dan lindungi aku sentiasa yaaaa. . .hanya padaMu tempat aku mengadu. . .terasa mata masuk habuk. . .

#tariknafasdankosongkanminda
#kembalikepadayangEsa
#terimakasihALLAH

Wassalam. . .

No comments:

Post a Comment