Friday, February 25, 2011

GeRammmmm...

Rasa penat sangat ari nie...pening,lenguh2 semua cukup da..
penat dengan pihak pengurusan kat sini..kalau xcukup kuat,rasa-rasa da benti agaknya...
benci..nyampah...ya allah,aku cuba sepositif mungkin...huhuhu...
mungkin ada hikmahnya,di sebalik semua nie..

tapi, masih ada geram tue kat hati nie...maklumlah aku manusia biasa..
ada rasa marah,geram,nyampah,meluat,sakit ati...semua tue ada...
tapi, satu ja...aku xpandai nak tunjuk depan orang...biar la kena marah,
kena perli or whatever...semua tue aku simpan dalam hati...
sebab tue kekadang bila xmampu nak tahan, menitis jugak
air mata nie...sedih sangat rasa...
ya allah, hanya padaMu aku mengadu nasib..
hanya Engkau yang tahu apa yang aku lalui...
Perhatikanlah aku selalu,Ya Allah....
Amin...

No comments:

Post a Comment