Friday, March 11, 2011

Alhamdulillah...=)

Alhamdulillah...
setelah sekian lama menyepi, baru sekarang dapat balik umah dan kembali berblogging.
windu sangat...terasa gatal jari jemari nie nak menaip..kui3x!!
alhamdulillah jugak, aku dah pon dapat tempat untuk industrial training.
setelah berbulan-bulan menunggu jawapan,syukur sangat ke hadrat ilahi..
area penang.mungkin ada hikmahnya aku dapat kat situ.at least,
if abah dah dipanggil untuk operate di sana nanti, 
everyday aku boleh melawat abah...
xlah mama rasa letih and xlah abah rasa sunyi nanti..new news yang daku dapat tahu, 
bila aku sampai umah,
mama dah ambik lesen keta...dok kalut suruh ajar pasal ujian statik.
comel betol aku rasa...gud luck yer,mama...
semoga lulus dengan cepat..muahx!!
for the next week activity, we all nak pergi hiking (under Unimap)...
wah2..menariknya..da lama rasa xjoin activity macam tue...
sapa cakap perempuan bertudung, xbole buat activity lasak??
yang penting,pandai jaga diri...dan pandai jaga kehormatan sebagai seorang perempuan.
aurat dan kehormatan jangan ditunjukkan..x gitu?
insyaallah....semoga semuanya berjalan lancar...
berkatilah perjalanan kami,Ya Allah...
Semoga kami dapat pergi dan kembali dengan selamat...aminnnn...=)

No comments:

Post a Comment