Sunday, March 13, 2011

Maafkan K.ngah...=(

Abah, maafkan k.ngah sebab accident semalam. k.ngah cuai.
cuai sangat...xpalah melayang duit k.ngah untuk p.cik tue.mungkin rezeki p.cik tue..
duit yang mama bagi, untuk belanja ke hiking, bukan rezeki k.ngah..semua abes kat p.cik tue....alhamdulillah, 
da settle di tempat kejadian. xpa lah k.ngah xdapat p hiking pon, abah. kalau accident 
tadi teruk, and kalau apa2 jadi kat abah k.ngah mesti xdapat maafkan diri k.ngah sendiri...
k.ngah pon xtahu kenapa, k.ngah xtekan brek...kenapa k.ngah xstop keta tue...
ntah fikiran k.ngah melayang ke mana...
ntah iblis mana menguasai diri k.ngah...maafkan k.ngah,abah...
maaf sangat-sangat...selalu menyusahkan diri abah...teruk keta tue...
kalau k.ngah ada duit, k.ngah akan ganti kat abah...
k.ngah rasa menyesal sangat...insyaallah, k.ngah akan lebih berhati-hati lepas nie...
ya allah, panjangkan umur abah...semoga aku dapat balas semua jasa-jasa abah..
ya allah, aku mohon kepadaMu...berikan abah kesihatan yang baik
supaya aku dapat balas semua jasa abah yang dah banyak berkorban untuk aku.
xlelap mataku malam neh...
cepat ja tanganku menaip sms untuk abah...
v
v
v
v
v
v
##salam,abah...k.ngah mintak maaf pasal accident tadi. k.ngah careless.##
~~ok lah..fikir jauh ke depan lepas nie.risiko dan kemungkinan akan berlaku.
jangan ingat kita saja yang menang.laju biar berpada...ok la tue...~~
##huhu...maap sangat2 yer,bah...esok mesti k.ngah kena marah dengan mama..##
~~k,lah..selagi hidup cubaan dan dugaan memang banyak. jangan takut. kuatkan semangat
kecik tue. memang ada dugaan yang lagi besar..bersedia lah..dah...p tdoq lena..kereta abah
buat sendiri nanti...~~
##huhu...maceh abah..k.ngah sayang abah sangat..nite, abah..salam,yer...##
v
v
v
v
v
v
menitis air mataku, bila msg dengan abah...aku xkuat..selalu sangat susahkan abah..
tapi, abah xpernah rasa nak marah..mungkin marah dalam hati..
tpi, abah xpernah tunjuk...abah bagi nasihat lagi...
abah taw, aku jenis yang cepat sedih...abah taw aku nie anak dia yang macam mana...
k.ngah sayang abah sangat...semoga rahmat ALLAH sentiasa bersama abah..
luv u, abah...mmmuahx..!!

No comments:

Post a Comment