Thursday, October 6, 2011

Demam


Assalammualaikum w.b.t

Baru hari ini aku dapat buka blog dan merayap-rayap ke blog2 yang lain, setelah 2 or 3 hari demam melanda. Sekarang pun masih ada rasa ketat-ketat hidung, lenguh-lenguh belakang...hukhukhuk...adoooiii, ai!! Lotih den!! Bosan sangat asyik terperap kat katil, tambahan pulak rindu gila nak merayau-rayau dan baca blog blogger-blogger yang laen...terutamanya blog Hami Asraff...huhuhu..Tapi, tak update blog plak saudara Hami Asraff nih. Mungkin busy barangkali. As a student, aku paham sangat la...Aku dapat pakej lengkap untuk ujian dari Allah kali neh...(demam+batuk+selsema)...menarik bukan?

Apakah yang membuatkan aku demam??Mungkinkah keadaan cuaca kat perlis neh? or sebab perubahan musim? cece...gaya-gaya perubahan musim tue, macam duduk kat London ja sebelum neh..haha..Mungkinkah berjangkit dari rumate aku yang baru saja lega demam..? Virusnya tempias kena aku..maklum saja lah duduk sebelah katil. Bleh lak virus tue merayap mai kat katil aku... Kalau lah aku nampak, aku penyet2 bagi lumat. Eeeeiii...geram!!

Ok, esok hari jumaat, dan hari yang paling ditunggu-tunggu untuk balik kampung. yeye....beshhhnya! Balik makan masakan kat rumah, tambah-tambah yang mama masak, mesti sembuh 100% punya...kan?? Air tangan ibu jugak ubat yang paling mujarab taw. Dengan pelbagai masalah dan keserabutan sepanjang minggu nih, aku bercadang nak rehat puas-puas sekejap...next entry, kita cerita lagi ok.

Jumpa lagi, ya...

Wassalam...=)

No comments:

Post a Comment