Monday, August 24, 2015

Duhai hati....

Assalammualaikum w. b. t. . .

1.18 am . . . Aku masih belum mampu untuk memejam mata...fikiran menerawang jauh entah ke mana...pelbagai benda bermain di fikiran...basah bantal dengan air mata adalah perkara biasa bagiku, entah kenapa aku sungguh terasa untuk kesekian kali...ya ALLAH hendak sahaja aku bangun, bersujud, menangis kepadaMu...hanya selepas itu, hatiku akan sedikit tenang....tetapi apa kan daya, aku tidak boleh sujud kepadaMu untuk ketika ini...kerana ia adalah perintah dariMu...

Ya ALLAH....seandainya namanya yang engkau catatkan untukku, Engkau permudahkan lah urusan kami...Engkau lembutkan lah hatinya untuk diriku...Engkau satukan lah kami sehingga ke syurgaMu, tetapiii seandainya dia bukan milikku, aku doakan akan ada insan yang lebih baik  dariku dapat menjaganya satu hari nntiiii...

Ya ALLAH....aku redhaaaa dengan semua ini....
Ampunkan semua dosaku, ya ALLAH. . . Aku hambaMu yang kerdil, hina dan sentiasa melakukan dosa kepadaMu. . .
Ampuni aku, ya ALLAH. . .

Wassalam. . .

No comments:

Post a Comment