Thursday, August 30, 2012

Roadshow Pekan Naka

Assalammualaikum w.b.t....

Hai semua!!hari nie nak berceloteh pasal petang tadi ada p buat roadshow herbalife kat Pekan Naka. roadshow nie salah satu method untuk kita perkenalkan herbalife kat orang ramai. ramai yang tak tahu lagi pasal herbalife. tambah-tambah kat belah utara nie. so,kita yang tahu nih, menjadi satu kewajipan la untuk memperkenalkannya kat semua orang yang belum tahu. semoga semua orang nampak yang kesihatan nie sangat penting dalam hidup kita. 

prevention is better than cure, right?? so, tukarlah cara pemakanan kita sebelum nie dengan mengambil herbalife. tukar sarapan pagi dan sarapan malam kita. tengahari boleh makan macam biasa. tue yang menarik pasal herbalife. makanan biasa still kena makan. nasik pon still kena makan jugak. the important thing is air kosong mesti cukup setiap hari. minum banyak air kosong!!

 actually nak cerita pasal roadshow tadi lah. suka melalut jauh dulu..hahaha. kat tempat roadshow tue kita edarkan flyers dan jugak kita scan komposisi badan secara percuma. semua orang boleh try. lepas scan kita explain sikit tentang komposisi badan tue. bad or good dalaman badan kita tue. kalau berminat, bagi yang mampu bole beli terus package yang ada. untuk yang kurang mampu, bole p kelab nutrisi untuk minum dengan harga yang murah. setiap orang yang minum, akan ada seorang jurulatih yang guide. jurulatih akan guide customer yang minum tadi tue sampai dapat keputusan yang berkesan!!orang-orang naka sangat lah sporting abesss!! syok buat roadshow kat sana. walaupon kawasan kampung, tapi sangat sporting. 

enjoy sangat buat roadshow kat sana. roadshow start kol 6. kol 8 kita da berkemas untuk balik tunaikan kewajipan kita sebagai seorang hamba ALLAH pulak. keja, keja jugak. apa yang lagi penting adalah solat. kang tak berkat rezeki yang dapat tue. ok lah setakat tue dulu untuk hari nih. esok kita p buat roadshow kat pasar malam padang terap pulak. semoga orang-orang di sana lebih sporting!!aminnnn...


ready going to roadshow 

Wassalam... =)

No comments:

Post a Comment