Tuesday, December 21, 2010

1st Class For Da New Semester


pgi2 lagi da pening kepala.nie semua gara-gara xcukup tidoq semalam lah.almaklumlah tidoq sorang dalam umah sewa yang besar nie,terasa agak menyeramkan...walaupun tue semua hanya perasaan aku,tp aku tetap xsenang nak tidoq..surah al-baqarah aku pasang kuat2 sampai pagi...
tue kelebihan surah al-baqarah..surah tue untuk halang gangguan-gangguan syaitan.biar umah terasa tenang bila pasang surah tue...tp,memang betul terasa ketenangannya..
1st time aku try buat...terima kasih untuk Ustaz Kazim Elias Al-Hafiz.dari ceramah beliau la aku taw kelebihan surah tue..so,bila da sampai cni,terus aku download...
alhamdulillah..xda sebarang benda yang x diingini berlaku..aku memang seorang yang penakut sebenarnya..
tp,penakut2 pon ley duduk hadapi semua tue,kira ok r...hikhik..
ok,ari nie clss aku stat kol 9 pg..tp,disebabkan agak lambat kuar,so,p.cik bas pon tinggal la aku..xda masa dia nak tunggu aku.bas pon da penuh.
so,terpaksa ler aku naek bas yg berikutnya..dlm bas terlelap lak..gara-gara xcukup tidoq semalam la..then,bus berhenti tiba2..aku yang enak dibuai mimpi nie apa lgi,terjaga la...ggu betol la..terbantut mimpi aku..ishhh..ada student yang xsihat lak..nak turun muntah..kalut p.cik bas tue cari plastic dibuatnya..perjalanan yang dekat pon terasa panjang..


adoi aiiii..
then,1st class aku subject engineering analysis 1.lecture tue lak dri luaq negara..bi dia 'kaw2' punya..lagilah wat aku mengantuk..asyik berangan ingat kat seseorang..
haha..i really miss him.really..owhh my GOD...!!sedar diri,k..tlg la balik ke alam nyata..tlg,k..
sambung balik cerita td..,
untuk 2nd clss lak,subject engineering analysis 2..agak menarik lecturer tue present.
sebab aku faham..n subtopic dia pon aku pernah belajaq dulu...
for the intro clss la..next class ntah la macam mana..hope everything can be understand easily..lalala...

##p/s-ari nie ngan esok ja ada clss..lusa xda..ley blk umah lagi...yeye..rumah ku,syurga ku...

No comments:

Post a Comment