Sunday, December 19, 2010

Esok Balik Kampus


new semester will begin..
esok aku da nak balik kampus...
lalalala...bermulalah rutin biasaku sebagai student..
ala...lagi best lau dapat duduk umah..masakan mama yang paling besh n buat aku sayang sangat nak tinggal..
apa pon,kehidupanku sebagai seorang student dan mahasiswi bakal bermula..
chayok2...!!
buka buku baru dan jugak azam yang baru..
lecturer yang baru...agak2 besh x??lalala..
but..rakan-rakan still orang yang sama..
semoga semuanya indah2 belaka ya..
semoga semuanya berjalan lancar..
ya allah..permudahkanlah segala urusanku dalam menuntut ilmu,ya allah..
berilah aku kelapangan dada untuk aku menimba ilmu...
berilah aku otak yang cerdas dan kefahaman yang tinggi,ya allah...
hanya padamu aku memohon..
Amin....

No comments:

Post a Comment