Friday, January 7, 2011

BeriTa Yg X BerApA nAk HePy

Semalam aku baru dapat taw yg permintaan k.long untuk bertukar sekolah dah pon diluluskan oleh pihak jabatan...sedih ada..hepy pon ada...sedih sebab sayang sgt kat adam..tgk dia membesar depan mata..dari ari pertama lahir,sampai da boleh meniarap sekarang..sayang jugak kat ummi nya..satu2nya kakak yang aku ada...huhu..tp,kena jugak aku faham k.long..k.long cakap,kalau k.ngah ada family nanti,baru k.ngah akan faham..mesti nak dekat dengan husband,nak bina family sendiri..bla..bla..bla..sedihnya rasa nak berpisah dengan adam...xsanggup tengok orang lain yang jaga dia...mintak2 xda benda buruk yang berlaku...m.ngah sayang adam sangat,taw...hari nie,aku belikan hadiah untuk adam..sepasang baju,kasut yang cumel,n toys untuk adam yang debab..


hari nie jugak aku dapat taw,abah sedih dan murung...abah kena serang dengan pihak PPD...atas desakan rakan-rakan,abah buat surat ke jabatan pendidikan..aku curi2 baca surat tue...menitis air mata aku..Ya Allah Yg Maha Esa,Engkau tolonglah ringankan bebanan abah...bantulah abah,ya allah..aku sedih bila tengok abah sedih..aku nak tengok abah bahagia...aku SAYANG abah sangat2...mama jugak...mmuaxhh2!!

No comments:

Post a Comment