Monday, January 10, 2011

Family First....=p

Sabtu yang lalu,aku bawak adik2 n abah pg main bowling..da janji dengan adik2..so,mestilah dikotakan janji tue..bahagia aku tengok adik2 hepy..n rasa bahagia sangat bila bersama family..
abah lak first time main.asalnya,abah xmau ikut.tp,aku ajak jugak...abah besarkan kami sampai xda masa untuk diri sendiri..so,aku ajak abah ikut jugak.paksa rela tue..hikhik..alhamdulillah..abah nak ikut..aku nampak abah hepy sangat bila main..bila abah hepy,aku lah orang yang paling bahagia...luv him so muchhh...

ari nie,aku bangun awal..kena amik alih tugas mama..mama xda,sebab temankan k.long ke Terengganu..lepas sujud ke hadrat Ilahi,sebab masih pnjangkan umur aku untuk terus hidup di atas muka bumi nie,untuk aku terus berbakti pada kedua ibu bapaku,aku ke dapur untuk siapkan breakfast adik2...baju sekolah aku dah siapkan dari semalam lagi..supaya pagi nie aku xlah macam lipas kudung..

menu breakfast pada pagi nie,bihun goreng n milo...tue ja yang sempat aku siapkan..sebenarnya,tue ja yang paling senang..hehe..then siapkan adik2 untuk ke sekolah...aku dapat rasakan macam tue lah aktiviti mama setiap pagi,siapkan aku ke sekolah waktu aku kecik2 dulu...sekarang aku da besar,giliran aku pulak untuk siapkan adik2..

then,aktiviti aku yang seterusnya kemas rumah,siapkan lunch sebelum adik2 balik sekolah,sidai baju...uishhh..penat jugak..malam aku tengok Anugerah Juara Lagu ke-25 dengan adik2...abah lak demam malam nie..aku keluar dengan adik,cari cool fever untuk abah..semoga abah cepat kebah...jangan demam2 lagi..k.ngah sayang abah...semoga k.ngah dapat jaga abah macam mana abah jaga k.ngah waktu kecik dulu...ya allah...berilah abah kesihatan yang baik...

....amin....

No comments:

Post a Comment