Tuesday, September 10, 2013

DREAMMMM car

Assalammualaikum w.b.t...

dan Selamat Tengahari semua...

Ok, first skali hari ni nak pot pet pasaiiii frusttt!! Bukan frust pasai apa pon. Tapi frust bila aku dah siap-siap untuk keluar bt roadshow, tengok-tengok sang kancil aku xdaaa. Rupanya abah guna...huuhuu.

Huuhuu...terus gmbaq yang amek tadi jadik camni.. =(

Then, nak tunggu apa lagi. Terus aku tukar uniform aku kepada uniform santai di tepi pantai (actually berangan ja cam duduk tepi pantai, walaupon duduk tepi hutan. Ada aku kesah??heee...)

Pastu terus buka blog...tue ja keja aku.heee..hari nih aku nak story about my dreammm car. Mesti semua orang ada dream car sendiri kan?? My dream car maybe sama jugak dengan orang lain..maybe tak sama dengan org lain. Buttt...this is my dreammm dreammm car. Meleleh ayaq liuq kot tengok, bila selisih kat atas highway tue.

Dah la aku naek sang kancil jaaa...setiap kali selisih, setiap kali jugak aku berdoa dan berkata-kata didalam hatiii. Ya ALLAH...semoga suatu hari nanti aku dapat beli kereta nih dengan hasil kerja kuat aku sendiri...Tolong doakan aku sama ehh!!

This is my first dream car...memang sejak azali sangat suka keta nih. Tak kisah laaa orang nak cakap apaa, yang penting aku sukaa...macam bercinta pulak.hiiihiii...Taraaa...

Honda Civic Type R. Suka sgttt...kalau dapat niii, memang tak tidoq malam laaa..gilap tiap2 hariii..poyo sikit..hakhak

Haaa...ni pulak my 2nd dream car. Mitsubhishi Lancer..But, aku lebih interested to white colour. Sukaaanyaa...

Jengggg! Jengggg!! Ni 3rd dream car aku. Workswagen beetle. Sweeeet sgt..comel gilaaa rasa. Aduhhh...jatuh cinta aku ngan keta nih. Very jeles kalau nampak orang drive kat jalan. Memang semangat abehhhh...

Annnndd...my last dream car. Porche  Cayman. Very sporty. Taw tak apa yang aku pikiaq??hiihiii...naek keta ni ngan husband berdua jaaa, dating tanpa gangguan anak-anak. Pastu gi shopping sakan. Thats pencen time.haahaa...aku memang kuat berangan.

Heee...thats what I've learn in HERBALIFE. Daripada anak-anak muda yang income atas dari 10k setiap bulan. They stay and work hard in HERBALIFE.. and one more things...Belajar berimpian tinggi..coretkan impian kita di atas kertas supaya kita nampak selalu impian kita. Work to achieve our dream. Kelajuan untuk mencapai impian kita, hanya kita yang tentukan. Semoga satu hari nanti impian aku juga akan terlaksana. Aminnnn....

Wassalammm...





No comments:

Post a Comment