Saturday, September 28, 2013

Cobaan kecil...

Assalammualaikum w . b . t . . .

Haaaa...ni lah dugaan kecil untuk kaum hawa setiap bulan. Tak terkecuali aku... Aku ni pompuan kottt..huuhu.. Adoiiiii... Sakit teramat sangat, hanya ALLAH yang taw. Memang tak kuar bilik, duduk ja atas katil dalam selimut. Bau minyak angin panas tak payah tanya lah.. Memenuhi segenap ruang.. Kalau adik-adik cakap banyak rasa cam nak telan ja hidup hidup... Aku kira aku kategori yang tak ter0k sangat laaa.. Kalau dulu, setiap kali sakit mesti panadol active5 yang aku telan. Tapi sekarang bila aku taw yang ubat tu sangat lah bahaya terus aku stop. Tue yang rasa pening nak pitam semua ada. Huuhuu... Ada sorang coachee aku tue, memang kalau period pain mesti guling guling punya. Sakit ya amat. Ada sedara aku sampai pengsan setiap kali period. Syukur lah aku dalam kategori sakit suam suam kuku...haha... Ada sakit camtu jugak yerrr... Kira still ada idea dan bole dok tulis blog lagi tu kira ok lagiiii la kannn....huuuhu.. Sampai sini dulu, da tak leh nak pikiaq apaaaa.

Wassalammm...

No comments:

Post a Comment