Friday, January 18, 2013

Fitness Club

Assalammualaikum w. b. t. . .

Tanggal 18/1/2013 seawal jam 7.00 am (actually tak berapa awal lah. . .hikhik) aku dah bersiap untuk ke fitness club kat Garden Kuala Nerang. Sebelum tue aku kejutkan adik aku yang paling kecik. Semalam dah janji nak bawak dia pi join skali. Japgi tak kejut membebel la seharian kat aku. So, around jam 7.30 am kami pon bertolak pi. Dekat jaaaa. . .Tak sampai 5 minit pon dari umah aku, kalau pi ngan transport la. Kalau jalan kaki tue, mungkin lama sikit. hehe...

Tengok adik aku semangat nak buat push up. . .xpadan ngan kecik.

Fitness club hari nih merupakan fitness club yang pertama kali dibuat. Alhamdulillah, lebih dari 10 orang yang join dan coachnya adalah cikgu aku jugak. Cikgu Azrol Nizar, merangkap cikgu sukan kat sekolah menengah dato' syed ahmad (sekolah aku waktu form 1- form 3 dulu). Hari nie rasa sedikit bangga dan bersyukur sangat sebab dapat buat 10 pusingan garden. But bukan nonstop lah. . .Habis satu pusingan, kita buat stretching sikit. Then, kita continue lagi. Lepas habis 10 pusingan, kita buat exercise lain pulak.

Berehat sebentar bersama Kit Kat =)

Semangat betol anip dan shafizi-bakar kalori tue!!

Lastly kami mendengar sedikit taklimat tentang kesihatan daripada coach kami. Before exercise minum shake and after exercise pon minum shake. Untuk dapatkan bentuk badan yang cantik. Next week kita bakar lagi kalori tue. Yessss3x!!Tak suka lemak. . .hahaha

Neway, gambaq aku satu pon tak dak. Sebabnya aku yang dok gila ambek gambaq orang. It's ok, thats all cuma untuk kenang-kenangan di hari tua. For the second fitness club, kita ambik gambaq ramai-ramai pulak ehhh. . .Terbaek. . . =)

That's all for today. See you at next entry.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment