Wednesday, January 2, 2013

My dream in 2013. . .

Assalammualaikum w. b. t . . .

Tadi dok sibuk search kat google, tengok cotton jubah. . .Very nice. Sebenarnya dah lama berimpian nak tukar penampilan neh. Suka tengok budak-budak muda yang pakai jubah. But, very interested kat cotton jubah because nampak cool and simple ja. Tapi, agak-agak dengan ketinggian aku neh senang tak nak cari jubah yer?? Jangan-jangan nanti kena potong kat bahagian bawah. Oh, no!! Sayangnya! Search punya search aku jumpa jugak yang berkenan. Just nak letak dalam blog, because that's one of my dream for this year. So, bila aku buka blog aku takkan lupa dream aku dan bekerja lebih kuat lagi!! Antaranya . . .












Sukanya tengok Irma Hasmie. Nak-nak jadi camtue jugak!!!


Simple tak? Nanti pi survey kat Alor Setaq ja lah. Senang dan puas hati boleh tengok jenis kain. Bole try sekali. hehe. . . 
 
Wassalam . . .


No comments:

Post a Comment