Monday, December 31, 2012

Selamat Datang 2013

Assalammualaikum w. b. t. . . 

Hanya tinggal beberapa minit ja lagi tahun 2012 akan meninggalkan kita. . . Selamat datang tahun 2013. Ohhh my GOD, tak sanggup rasa nak melangkah ke alam 25 tahun!Tua nya aku. . . that's mean da nak masuk suku abad aku hidup kat muka bumi ALLAH nie. Pejam celik pejam celik, sat sangat rasa masa berlalu. Masa sentiasa berjalan dan tidak akan menuggu kita. Bergantung pada kita untuk menggunakan masa dengan sebaik mungkin.

Kepada semua, selamat melangkah ke tahun baru. Lupakan apa yang berlaku pada tahun 2012. Mulakan hidup baru, azam baru dan semangat baru pada tahun hadapan. Doa aku semoga readers semua sentiasa diredhai ALLAH dalam apa jua tindakan dan perbuatan.

 
Kepada diri sendiri, work hard next year. Banyak sangat dream yang tak achieve this year. Banyak sangat main-main. Don't look back. Pulun sungguh-sungguh next year. Don't forget all your dreams. Always tengok dreamboard tue. . .Jangan buat ja, tapi tak laksanakan. It's nothing, k!!!Semoga ALLAH permudahkan semuanya. . .Redhai perjalananku, berkati semua pekerjaan ku. . .Semoga aku menjadi muslimah yang lebih SUCCESS dan anak yang solehah untuk kedua ibu bapaku. Gud luck, dear!!!

Wassalam . . .


No comments:

Post a Comment