Friday, December 14, 2012

Doa Dhuha (Doa Murah Rezeki)

Assalammualaikum w.b.t..

Tetiba jari jemariku yang comel neh (perasan!!), nak menaip jaaa...hari nie, aku nak sharing pasal doa dhuha..lama dah mama suruh aku hafal doa neh..tapi, xbole2 hafal pon..tetiba bangun hari nie, mungkin ALLAH nak bagi aku hidayah agaknya, bila online ja terus nampak video doa dhuha...terus aku tekan butang 'PLAY'...sayu rasa hati nie. tetiba rasa sayu sangat cam nak nangisss ja, tak taw kenapa. terus aku download and play berkali-kali...

semoga aku dapat hafal dan amalkan. mama pesan berkali-kali doa dhuha nie sangat bagus untuk tambah dan murah rezeki dalam kehidupan kita..TEKAD!!!esok mesti buat sembahyang sunat dhuha!




Semoga kita semua mendapat manfaat daripada perkongsian ini. Insyaallah..


No comments:

Post a Comment