Sunday, December 23, 2012

Tak Dak Keja (^_^)

Assalammualaikum w. b. t

Selamat pagi semua..hari nie indah sungguh, burung-burung berkicauan lagi haaa (da tepi umah ada hutan, memang dengaq jelas laaa bunyi burung, hikhik), cuaca pon sangat menarik, tak panas langsung..macam dok Cameron Highland pon ada..haha (budget laaaaa). Sapa nak rasa suasana sejok macam nie, bole mai umah aku sekarang...lepas nie tak sure laaa dapat rasa kesejukan macam nih lagi. haha... 

Sebelom aku merepek panjang, lebih baek aku bagitaw tujuan aku pos entry nih!! Pagi tadi, sedang leka aku dok mengonline (ada ka perkataan cam neh ^_^) facebook, jari-jemari neh terus gatal merayap ke web Nizarazu. Banyak information yang aku dapat kat sana. Tapi, kalau tajuk information berkaitan dengan hantu or anything yang seram-seram memang aku tak buka laaaa...dasar penakot!!whatever... (",)

Dalam aku dok baca banyak-banyak benda tue, video yang 1 nie memang menarik hati aku untuk sharing dengan semua. Nak taw tak video apa?? cer teka...cer teka...hehe. Mesti semua orang penah tengok waktu kecik-kecik dulu, even sampai sekarang aku dok join adik-adik tengok lagi..haha. Sapa tak penah tengok, mungkin kat umah dia tak da tv laaa kot, kann.. kecian jgk. Takpa-takpa untuk sapa-sapa yang penah tengok ja lah ehhh... Sapa pernah tengok cita Doremon?? Angkat tangan laju-laju...yeah!!

Tue kenangan zaman-zaman kecik aku tueee...even dok tengok sampai sekarang, still tak taw makna disebalik lagu tue. Tapi, hari nie terserempak lak...ala comeiiii2..Meh sini nak share dengan semua yerrrr...


And video yang bawah nie pulak, penyanyi untuk lagu tue...Aku pon tak pasti penyanyi asal tak. Tapi, mengikut sumber dari youtube, tue penyanyi asal dia lahhh..comelll kan?? ntah sekarang umoq penyanyi nie berapa...


Tue ja aku nak sharing untuk hari nie...hehe..kembali ke zaman kanak-kanak!! beshhhh sangat (",)

Wassalam... (^_^)

No comments:

Post a Comment