Saturday, December 22, 2012

Bersabarlah...ALLAH Sentiasa DiSisimu


Assalammualaikum w. b. t

Ada sesiapa tertanya-tanya tak, berkenaan tajuk kat atas tueeee?? hehe...perasan!! Actually, tengah dengar nasyid kat youtube tadi. Pastu terserempak dengan video kat bawah nie...rasa sayu sangat, but comel taw gambar kat video tue. Asyik sayu ja aku nie kannn?? Adeiiii...memanglah hati nie sensetif betul. Tak taw kenapa..haha. So, aku pun buat keputusan nak post ja kat blog nih, kot-kot ada yang rasa 'down' ka, tak bersemangat ka, kena benti keja ka, kena marah ka, kena kutuk ka...bole la tekan 'PLAY' kat video tue...jangan play saja pulak. Baca dan jugak hayati ayat-ayat yang tertulis kat video tue tau!!

 

Aku dulu pun pernah jugak rasa lemah sangat...ada masalah yang berat, mesti nangis jaaa...memang cepat air mata  nie jatuh. Nama pun manusia kannn, mana ada yang tak ada masalah. Setiap orang mesti ada masalah. Cuma macam mana kita nak selesaikan masalah tue, pandai-pandai lah diri sendiri...jangan sampai memakan diri sudah. Walau macam mana berat masalah kita tue, mesti last skali akan ada jalan keluarnya, ada hikmah di sebalik tue..percaya lah..

Daaaa, tak mau celoteh panjang malam nih. Lastly, sebagai penutupnya...

Bertemu lagi di next entry ehhh...semoga nukilan yang tak seberapa nie, dapat bagi manfaat walaupun sedikit kepada orang lain.

Wassalam... (",)

No comments:

Post a Comment